mandag den 15. april 2013

"Solnedgang"

 


Min netforbindelse har været nede. Så jeg har
i stedet for lavet et par kæder og fotograferet
fra gemmerne, så jeg han lægge flere fotos ind.
Har selvfølgelig også været ude i det gode
vejr:) Se også fotos af juletræer, som jeg er ved
at afbarke og klippe til, så de kan bruges
til at hænge halskæder på. Se dem på siden
"strukturer og mønstre".
Halskæden her hedder "Solnedgang".
snorene er af læder og miderste perle er af
glas fra Afrika.
 
 

Her er en skål med flotte afrikanske glasperler,
 som jeg har købt gennem tiden hos "Silkevejen",
 Larsbjørnsstræde 19 i København. Der er masser af
fantastiske perler at købe:)
Se også hjemmesiden www.butiksilkevejen.com
 
Det er nu sent på aftenen, så I må vente
med at se flere kreativiteter til i morgen.
Hvis der ingen indlæg kommer, så vær venlig
at være tålmodig. Nettet kan være nede.
Har bedre net på vej til maj:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar