søndag den 16. marts 2014

Mette Sophie Kuzmirska

 
25.6.2013
 
 
Elefantmaleri af Mette Sophie Kuzmirska,
ca. 70 x 70 cm.
 

 
Giraf på lærred, ca. 25 x 35 cm, 
af Mette Sophie Kuzmirska.
Ejer desværre ikke maleriet selv, men
er vild med hendes malerier.
Har i min tid som billedkunstner delt
fællesværksted med hende og 7 andre
på Nørrebro, Kbh.
 
 
 
Endnu et af hendes fantastiske malerier,
som jeg heller ikke ejer, men nyder at se på.
Efter hukommelsen er det ca. 40 x 40 cm.
Jeg købte et med elefanter i sin tid.
Det viser jeg her senere.

 
 

3 kommentarer:

  1. Hey..
    Er det marianne ? :-)

    Sjovt at se mine malerier her :_)
    Jeg er også så glad for det grafik tryk, som vi byttede med :-)

    SvarSlet
  2. Hej Mette Sophie:) Ja, det er mig. Hvor hyggeligt og utroligt at du har
    fundet min blog:) Har en mail adr. liz.perlerummet@gmail.com
    Se også min blog: naturrum.blogspot.com

    SvarSlet