torsdag den 20. marts 2014

Dukkehus ting


18.6.2013

 
Nåede at hækle en blå fastmaskekant på.
Min kollega blev rigtig glad for det
og de andre ting jeg havde lavet.
 
13.6.2013

 
Har hæklet et miniaturetæppe af oldemorsfirkanter.
Er hæklet med 1 tråd broderigarn og pudsigt nok
med min hæklenål m. træskaft, arvet af min oldemor.
Tæppet måler 7 x 9 cm.
Tænker af hækle en blå fastmaskekant
rundt om det, hvis jeg kan nå det.
Det er en gave til mon gode kollega, som
har fødselsdag i morgen.
Hun er ved at samle, indrette og lave ting
til et dukkehus (lidt større end almindelige),
som også skal indeholde mange juleting:)
har også syet en lille gavesæk af hør.


Her er 2 gaver mere til min kollega.
2 hæklede tæpper i tyndt
bomuldsgarn til dukkehuset.

 
Endnu en gave til min kollega.
2 små hæklede krukker af jute og kantet
af bomuld i sort/hvid mix.
Strikketøjet har jeg strikket på tandstikker.
Er blevet grebet af miniature.
Må gøre med ved det:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar