søndag den 2. marts 2014

Pilegrene, fimolerperler og æbleperler

 
juli 2013 


Nu er æbletræet også i gang med at bort-
adoptere en masse babyæbler.
Jeg passer dem gerne.
Skal klippe blomster og stilke af dem
og vende dem en gang om dagen.
Tørrer på et par uger.

1.7.2013


Fimolerperler jeg har lavet.
De er mellem 6 og 8 mm.





Føler mig perlelykkelig:)
Se hvad jeg fandt på genbrugspladsen,
da jeg skulle hen med haveaffald!!!
Flotte pilegrene i 3 farver.
Især de gul/brune er perfekte.
Der må bo en pilefletter i byen,
som har erklæret grenene for uegnet
til at flette med. Jeg har erklæret dem
meget egnet til at lave perler af:)
De længste er over 2 m lange.
Baksede med at få dem ind i bilen.
Pilegrene er heldigvis smidige, så jeg
kunne bøje de tynde ender og
lægge de tykke ender ind over gearstangen
i midten af bilen. Gik nogenlunde
med at skifte gear. Skulle heldigvis ikke¨
så langt med dem. Men med hjem
skulle de og overvejer at hente flere:)
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar