torsdag den 27. februar 2014

Alt mellem himmel og jord


3.10.2013

Lidt af hvert fra Fanø.




 
Tryllestave af træ.
 

 

...og lidt af hvert fra Esbjerg havn.







14.9.2013

 
Kørte bagved en "Bøvs" i dag.
En lille båd på anhænger.
 

22.7.2013

 
Et godt køb fra Søstrene Grene:
En pakke prikke Lis servietter, papæsker til
perler og en dåse Madagaskar peber.
Dåsen skal bruges til fyrfadsstage bagefter.


21.7.2013



 

juli 2013

 
Perlelignende del fra en maskine fra kræmmermarked.
 
juli 2013


Skønt gult køretøj, set i Stalden (stor loppebutik i Hejls)

25.6.2013

Har skåret en blå helpalle op til
brædder. Ved endnu ikke hvad
jeg skal bruge dem til, men kunne
ikke lade være!
Smukke er de.






 

 
Eksperiment
med en prismeskive foran linsen.
  

 
Min samling af glasbolsjer købt på Fanø
i bolsjebutik i Nordby.
 

 
Min samling af grafisk tøj:)
og det nyeste; vi har købt et bålfad
og fået skaffet en brændestabel:)
Har længe ønsket mig en brændestabel..


18.6.2013
 
 
En norsk trold jeg arvede fra min mormor.
Tænk at min mormor og morfar samlede
på dem gennem hele deres liv:)


9.6.2013

 
Fra et andet indendørs antikmarked.
har vist en keramikdille for tiden:)
 

 
Fra antikmarked. Figurer fra Thailand,
som normalt omgiver Buddha.
Hver figur (12 stk.) repræsenterer
de 12 mdr. i året.
 


 
Åh, miniatureting har også en plads i
mit hjerte. Her er det en købmandsdisk.
 

 
Og det har gamle land og bykort også:)

 
22.5.2013

 
En DAB radio har nu fundet sig til rette i
Perlerummet. Den står på P1, for det meste.
Så kan jeg få lidt viden ind samtidig med
at jeg skaber perler og kæder.


20.5.2013


Brosten på gade på Vesterbro i København.

 
 16.5.2013
 
 
 
 
 
Se en gammel og smuk radio svigerfar har.
 
 
 
 
"Pyntet" postkasse i Larsbjørnsstræde:)
 
 
 
Sådan så den ud noget senere.
 
 
5.5.2013

 
Frimærker fra pakke fra Portugal.
Skal nu ikke også til at samle frimærker,
men synes at disse var fine.
 
 

3.5.2013


Glasstykker fra glassamlingen.



Terninger fra en anden samling:)


1.5.2013


Som fugleelsker har jeg selvfølgelig
sådan en lille bakke:)
 
 
27.4.2013

 
Her er et par af mine gode indkøb fra weekendturen:
Økologisk stikkelsbærmarmelade, købt i Ebeltoft,
Økologisk rabarbersaft, købt på Svostrup Kro
og tre halskæder (træ, rav og jade)
 fra genbrugsbutik i Ebeltoft.
 

22.4.2013

 
Denne skønne grønne glasflaske bor i en
vindueskarm i apoteket i "Den Gamle By" i Aarhus
og har indeholdt Absint.
 

 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar